Tuesday, January 22, 2008

First attempt

嘿嘿,这次让我来用华语发讲我的感言吧。
怎么说我也是个A2学生。哈。
最近,我有了新的偶像 <---sounds like compo. LOL.
我从来没有那么欣赏一个人哦
他就是台湾的超级人气王 -- 杨~宗~纬!!!

最近刚发片
"鸽子"
刚刚下班后,一个人跑到 CD-RAMA
还以为新加坡没卖他的专辑
没想到以剩下最后一张了
犹豫了好久
以经有好几年没有一鼓冲动想买专辑了
但最后我还是没买
好希望会有改版
那我一定买哦

好希望他会来新加坡宣传新专辑
上 youtube 看了好多他的通告和宣传
从超级星光大道
到我猜
从以前到现在
短短的半年
人帅多了
也没那么涵蓄了
好欣赏他的那把会催泪的嗓音
好欣赏他的幽默感
好欣赏他对唱歌的热忱
真的真的好欣赏他的才华

嘿嘿,好像一个小歌迷哦 *blush*

好吧,我就说到这
用华文blog好辛苦哦。

1 comment:

beakiie said...

No flobber chat, so I leave a comment here.

I just wanna give you a great big hug. Thanks for being there whenever I wanna rant all night long. Haha, thanks for making my nights on MSN somehow more interesting, and thanks for this wonderful friendship.

I'd be good, I'd try and I hope everything for you and KG (since she doesn't have a blog and I can't tag. Haha) will go all smoothly. :D

My sweets, you guys take care okay. I'd try to email as and when I'm free.

*hugs*

Love.